woensdag 19 oktober 2011

31 dagen; nummers 4 & 5!


Het was de afgelopen tijd erg druk. Zoonlief werd 2 met de daarbij behorende feestjes en er waren nog meer verjaardagen en gezellige etentjes. Zelf heb ik nu eindelijk even een break vanwege de herfstvakantie... en dat is hard nodig! Uiteraard ben ik wel goed bezig geweest en zie hier nummers 4 en 5 van de challenge. Voor de traktaties op het kinderdagverblijf heb ik huisjes gesneden uit een nepleer-achtig stofje, er een plasticje voor gestikt, versierd en een ringetje doorheen geslagen en voila; een deurhanger/fotolijstje. Uiteraard ook met wat lekkers en wat leuks! Het viel in goede smaak...pppfff... alle 16!
Het monster is een gejatte versie van juime. Ik ben altijd helemaal weg van haar creaties, maar als student (en dus zonder inkomen) helaas nog niet binnen budget maar zodra het eerste loonstrookje binnen is komt er zeker een origineel exemplaar. Deze was ook behoorlijk groot en werd een verjaardagscadeautje voor een nichtje. En het mooie is dat ik voor beide projecten geen materialen heb gekocht. Alles is UWYH (use what you have)!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen